https://www.soi.sk/files/documents/info-verejnost/bonky,%20suprisimo.pdf

11 myšlienok k článku “UPOZORNENIE NA INTERNETOVÉ GALÉRIE WWW.BONKY.SK A WWW.SUPRISMO.SK”
  1. No škoda,že som si skôr neotvoril tieto stránky…objednal som si povabnú levandulu našťastie len za nejakých 8 eur ale som dôchodca aj to sú peniaze. Potvrdili,že platbu prijali aj tovar je už zabalený a čakajú len na platbu.Objednávam často rôzne tovary je to väčšinou výhodné a rýchle… Stalo sa mi to prvý krát.Väčšinou platím v hotovosti po dodaní tovaru. Tak je to najlepšie. Aj ked teoreticky by mohli zabaliť aj kus papiera

    1. Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

    1. Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

    1. Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

    1. Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *